Skladové číslo: CLM044
Barva: černá Metal
Uvedení do provozu: 04/2019
Stav tachometru: 1590
Výkon: 66 kW
Palivo: benzín
Převodovka: manuál (6 st.)
Dostupnost: Skladem Strakonice, HS Auto Staněk s.r.o.
Nabídka motocyklu Honda CB1100 RS CLM044
Úžasný klasický motocykl. Čtyřválcový, vzduchem chlazený motor. Krásná vzpomínka na léta sedmdesátá. Jedno z nejzdařilejších barevných provedení v černé metalické. Možnost odpočtu DPH, cena bez DPH 247.851 CZK.
Motocykl pro opravdové jezdce. Vyroben pro všechny, kteří milují vzhled a projev klasického stroje ve stylu street vybaveného řadovým vzduchem chlazeným čtyřválcem.
Tvary drsného závodního motocyklu ze 70. let 20. století s nádechem café raceru.
Motocykl CB1100 RS upoutá pozornost ihned po nastartování. Výrazný zvuk vycházející z chromovaných tlumičů výfuku – připomínající model CB750 – nelze ignorovat. Tento motocykl má něco do sebe – se svým ryze streetovým vzhledem, nápadným předním a zadním odpružením, kompletně plovoucími kotouči, sportovní zeštíhlenou palivovou nádrží a úzkými směrovými světly je jednoduše úchvatný.
Přední vidlice
Model CB1100 RS je opatřen přepracovanou 43mm přední vidlicí s dvojitým průtokovým ventilem ve stylu custom, která poskytuje vynikající ovladatelnost. Disponuje plovoucím ventilovým kroužkem, který zajišťuje progresivní nárůst tlumicí síly podle jízdních podmínek. Tato jednoduchá inovativní technologie, která má světovou premiéru, nabízí špičkový výkon na úrovni kazetových jednotek odpružení při nižší hmotnosti.
Toto uspořádání má nižší hmotnost než konvenční kazetový typ a zajišťuje linearitu tlumení v závislosti na rychlosti spojenou s pocitem poddajnosti.
Zadní tlumiče
Dva zadní tlumiče Showa disponují možností nastavení předpětí pružin a spolupracují s velkoryse dimenzovanou ocelovou kyvnou vidlicí. Tato kombinace zajišťuje vysokou stabilitu a vynikající odezvu i trakci zadního kola – a to i při jízdě se spolujezdcem.
Čas na vzpomínky
V roce 1969 ohlašoval zvuk řadového, vzduchem chlazeného čtyřválcového motoru příchod nové éry superbiků, nástup modelu Honda CB750 Four. Byl to významný okamžik, který změnil náš pohled na motocykly a způsob, jakými jsme na nich jezdili. Ryzí café racer CB1100 RS zrozený z DNA klasických strojů se k tomuto odkazu hrdě hlásí.
Výfukový systém typu 4-2-2 je interně rozdělen na dvě expanzní komory a každý z tlumičů výfuku je opatřen dvěma děrovanými propojovacími svody, které mají na svědomí klasický zvuk čtyřválcového motoru.
Čas na změny
Vzali jsme motor DOHC, vyladili ho a vylepšili. Výsledkem je plynulý, lineární zátah s točivým momentem vrcholícím hodnotou 91 Nm – dostatek síly hodné klasického stroje. Černá povrchová úprava sahající až po víka ventilového rozvodu představuje výrazný kontrast k lesklým litým a chromovaným prvkům a vytváří tak osobitý streetový vzhled.
Protáhlé chromované výfukové potrubí se stalo charakteristickým znakem motocyklů s řadovým vzduchem chlazeným čtyřválcem.
Vrtání × zdvih (mm) | 73,5 x 67,2 |
Karburace | Elektronické vstřikování paliva |
Kompresní poměr | 9,5 : 1 |
Emise C02 | 123 |
Zdvihový objem motoru (cm3) | 1140 |
Motor | Vzduchem a olejem chlazený řadový čtyřválec, DOHC |
Max. výkon, Max. točivý moment | 66 kW/7 500 ot. za min, 91 Nm/5 500 ot. za min |
Startér | Elektrický |
Přední zavěšení | Konvenční 43mm vidlice (SDBV) s nastavitelným předpětím pružiny |
Zadní zavěšení | Dva tlumiče s nastavitelným předpětím pružiny |
Velikost předního kola | Pneu 120/70 R17 17 x 3,50MT |
Velikost zadního kola | Pneu 180/55 R17 17 x 5.50MT |
Rozměry (D × Š × V) (mm) | 2 180 x 800 x 1 100 |
Objem palivové nádrže (litry) | 16,8 litru |
Světlomety přední + zadní | LED |
Pohotovostní hmotnost (kg) | 252 kg |
Výška sedla (mm) | 795 |
Spojka | Vícelamelová v olejové lázni |
Stálý převod | Řetěz |
Typ převodovky | 6 rychlostí |